I&V új Louis Vuitton videója

Annyira friss, hogy Inez tegnap tette ki a blogra a képeket és ezt a teaser-t:



Nagyon jó lesz, a modell Arizona Muse. A lány alig pár hónappal fiatalabb mint én, '88-ban született, Arizónában. A wiki szerint Anna Wintour így méltatta a 2011 februári Vogue-ban: "When I look at Arizona, I see shadows of Linda Evangelista and Natalia Vodianova, but most of all I see her, a gorgeous, smart, grown-up. And how could anyone resist someone with that name?".

Jó neki, már csak azért is mert milyen szép:












Amíg az új videóból többet nem láthatunk, addig itt az egyik új kedvencem az Inez & Vinood-tól, amiben Daria Werbowy vonaglik nagyon ügyesen :)






Azt álmodtam, hogy terapeuta vagyok és van egy betegem, akivel angolul kellett beszélnem és kérdezgettem, tud-e németül, mert az jobban menne, de nem tudott. A terápián ott volt a családja is, akik szörnyen idegesítettek, de nem mertem elküldeni őket. A sráctól kérdeztem pár dolgot, aztán felpattant és kirohant. Utána mentem, egy istállóba ment, egyenesen a lovak közé, de nem csak lovak voltak ott, hanem egy strucc és egy teve is. Ahogy bement az állatok közé, azok mind elkezdték őt figyelni és mintha táncoltak volna, arra a mozgásra, amit a fiú is csinált.

Aztán felébredtem.

Ötletek? :)

0 megjegyzés: