Piknik buziskodás

Most pedig prezentálnám, hogyan buziskodik a Pikniken az alternatíva szerkesztőségének egy része:

Itt vagyok én, meg itt van ez a három rondaság! Szami azt mondta, hátha kell nekem ez a pár kép... Na jó, egye kukac, szerepelhettek a blogomban kis csírák :))
















Míg tart a Mediawave, addig engem csakis kizárólag e fenti minőségemben találtok meg. Ez van, most így nézek ki, többnyire sör is van nálam, szóval így kell engem most keresni a tömegben. :)

Ezek meg itt balról jobbra: Balázs (a Pongrácz) az én napgépemben feszít, középen Szami, megint próbálja eladni magát mint projektvezető, de csak azért ilyen megnyerő a mosolya, mert ő is túl van már két sörön :P mellette Martin bácsi (t.) főszerkesztő úr, aki pedig ezzel a sapkával úgy tesz, mintha művész lenne, pedig csak egy firnyákos újságíró, ezzel senkit nem téveszt meg, maximum a novoszibirszkieket. Novoszibirszk a novoszibirszkieké! Ujjé! :D



Szóval fiúk, ez van, ha valaki feldobja a labdát és küldözgeti nekem a képeit, én publikálom őket szívesen :P blogom képfeltöltés gombja nyomásra kész.


Pusza:

Adriport

0 megjegyzés: