Bringa, Canga, Kirikpir

Tegnap minden várakozást felülmúló tömeg bringázott együtt a Bringapoliszon, én a vadiúj csepelemmel tekertem, meg a barátaimmal. Közben jókat nevettünk, beszélgettünk (az átlagsebesség nagyjából az 5km/h szintjén mozgott), és jól kidumáltuk azokat a puruttyákat, akik ilyen klassz időben inkább az Árkád légkondiövezetét választották. Meg minden. :)
A menet kb egy óra bringázás után érkezett meg az aranyparti Mediawave piknikre, ahol egy darabig PéZé szolgáltatta a zenét, majd a nagyszínpadon 4-5 férfi ütemes dobolással próbálta serkenteni sörtől primitívvé degradált agyunkat, mindeközben az urd vagy novoszibirszki (illetve igazából számunkra megfejthetetlen nemzetiségű) fiatalok valami gulyáshoz hasonló, nagyon finom és szívet is melengető étellel kedveskedtek a piknikezőknek.

Néhány kép, amit mobillal készítettem:
(Mert mobillal fényképezni szerintem MENŐ)





























Középen: Eszti és Gyuri, velük tekertem a városban.
Lent a gulyásféle ételt Burgival közösen fogyasztom.
Rólam nincs kép, majd Szamitól kérek!
A következő héten pedig igyekszem rögzíteni az eseményeket és feltenni ide minden érdekeset!

Aztán itt van még az alterblog, szokásunkhoz híven ott is közvetítünk!
Tessék megnézni:
http://alternativa.blog.hu/tags/mediawave

http://alternativa.blog.hu/




Szeretettel: Adriport



3 megjegyzés:

petoczistvan írta...

Basszus, Burgi, te csak enni mentél, vagy bicikliztél is?? :DDD

Névtelen írta...

a babgulyást kongó készítette, aki magyar. :D

Kék írta...

Jó tudni :)) Finom volt így is, úgy is! A helyzet meg vicces ;)