Kétnapos sörsznobizmus

Elmúlt a hétvége, Fazi és Janó már valószínűleg a railjeten, vége a nyaralásnak beillő két napnak, bár a kiváló sörök és ételek ízét még a számban érzem. Nincsenek képeim, hiszen a fényképezőm Blaninál pihen, még egészen szerdáig. A szokásos dőlés mellett sörkóstolósra sikerült a hétvége, tegnap este végigkóstoltuk a Sieben Stern házi főzésű söreit, én egy jó korsó Prager Dunklest és két kis pohár 7 Stern Märzent ittam, senki ne várjon mélyenszántó gondolatokat, nem vagyok sörkritikus, azt viszont még laikusként is megjegyezhetem, micsoda ízrobbanás egy ilyen sör az átlag sörökhöz képest.
Ma az 1516 éttermében és sörfőzdéjében reggeliztünk, ahol éppen előttünk sétált be az ajtón Conrad Seidl, az osztrák "Sörpápa", osztrák népviseletben, akinek a létezéséről persze se én, se Papa nem tudtunk korábban, de Janó mesélt róla és így már átéreztük a jelentőségét, hogy vele lehetünk egy helyiségben. Mármint Janóval. :) A Folyékonykenyér blog kb. egy éve készített a Sörpápával interjút, itt elolvashatjátok. Jót ettünk, jót ittunk a hely saját főzésű söreiből, én búzasört ittam, mit mondhatnék, nemes egyszerűséggel remek volt! :)
Tegnap burgereztünk a die Burgermacherben, lóhúsból készült hambit toltunk, és egy házi paradicsomszószt, ami annyira mennyei volt, hogy azonnal le kell utánozzam, holnap pizzasütés házi szósszal :)
A lóhús mellé is a búza dukált, Kuchlbauert ittam, ami egy bajor búzasör, persze azonnal elrontottam a sörsznobizmust, mert nem megfelelő pohárba töltöttem, amit a körülöttem ülő sznobok meg a pincérlány is kétségbeesetten nyugtázott, ő még egy utolsó kísérletet tett arra, hogy ezt a hibát korrigáljuk, kérdezte, hogy áttöltsük-e megfelelő alakúba, de én igazi paraszt módjára mondtam, hogy kein problem, nekem megfelel így is :)

Csudajó volt összességében, megint megjött a kedvem ahhoz, hogy milliomos legyek és egy csomó pénzt költsek ételre és italra. Rengeteg pénzre van szükség!! :D

De a lényeg az egészben annyi, hogy ha Bécsben jártok, ezeket a helyeket érdemes meglátogatni, ha minőségi ivászatra szottyan kedvetek!

Na de az is volt, hogy Ági javasolta, hallgassam meg Madonna Erotica című albumát, én ezt még nem is ismertem, de ütött, ez a szám főleg:




Madonna elképesztő dolgokat művelt egy időben, most kezdem csak újra felfedezni, mennyire klassz az ő munkája.

0 megjegyzés: