Loptam egy képet az Indextől [FRISSÍTVE]

Martin figyelmeztetett, hogy nem lopunk képet az indextől, mert az szemétség, és sokba kerül... Bár igazából, nem hiszem, hogy az én képet istenítő bejegyzésem a gyakorlatban bárkit zavarna, elméletileg mégis szerzői jogokat sért, úgyhogy legyünk tisztességesek és jó fej állampolgárok! :)

Szóval most kattintsatok ide, hogy láthassátok, milyen király arcok ülnek a viharzóna kellős közepén, egy pesti kocsmában!


Na most ez annyira jófejség szerintem!! :)
Budapest, vihar, rohadt nagy árvíz, és a magyarok végre jól mulatnak.
Nincs az a szokásos "itt ragadtam ezzel a sok baromarcúval, és most cseszhetem" mentalitás, és pánikhangulatot sem kelt senki. Sörözés, kocsmázás, bulizás.
Így kell ezt!
Majd holnap takarítunk... :)

Fotó: INDEX - Magyar Dávid

És mindenki elégedett! Szupcsi!

1 megjegyzés:

Gy írta...

Sírva vigad a magyar :D