Záróbuli

Nem, még nincs vége életem eddigi legmegerőltetőbb munkájának, de már csak egy hét és új fordulatot vesz a kint tartózkodás. Jövő héten hazalátogatunk Győrbe és Budapestre. Végre újra láthatom szeretett városaim! És ó micsoda öröm, hogy hazautazásunk pont a negyedik Főzdefesztre esik. Alig várom azt a rengeteg vér és kilincs ízű sörremeket, amivel a jó magyar sörfőzők megörvendeztetnek majd, és a nyüzsgést, a magyar szót, hogy úgy kérhetek: kérek szépen egy sört, és nem úgy, hogy bitte, öööööö, ein vagyis eine.. einen bananen bier, bitte.

Ennek is megvan a hangulata persze, de bevallom, hiányzol Budapest :)

Azért itt is volt részünk némi fesztiválhangulatban! A korábbi bejegyzésekből tudható, legújabb kedvencem a Rathausplatz, megint arra sétáltunk tegnap, pedig csak elindultunk andalogni, de úgy tűnik akaratlanul is arra visz a lábunk, tudván, mindig akad valami izgalom ott.

Az egész nyáron át tartó filmfesztiválon szinte végig opera felvételeket játszottak, meglepő módon a tegnapi záróest elektronikus zenével indult. Már kora délután kivonult egy kisebb tömeg, eleinte csak pár táncoló anyuka, meg néhány tetovált fiú, aztán egyre több ember jelent meg a platzon. Hihetetlen, hogy vasárnap délután ilyen zenét tolnak a bécserek, ennyire lazák, miközben a lelátón továbbra sem lehet sörözni és cigizni, erre kedves biztonsági őr hölgyek figyelmeztetnek lépten-nyomon.

Mi így csöppentünk a platzra délután:


Janó figyelmébe ajánljuk (mármint Papa meg én) az igencsak jó ritmusérzékkel megáldott fiúcskáról készült videót :)




Kicsit dödörögtem az utóbbi pár napban a bloggal, jó pár változás történt. Mivel az ismerőseim zöme olyan lusta mint én, így lehetővé tettem, hogy regisztráció nélkül lehessen itt kommentelni, lájkolgatni, véleményezni pedig egy gombnyomásra.

A jobb oldali ezer éves elrendezést is frissítettem, csuhéjj! :)

És aki kíváncsi a minőségi sörökre, az kukkantson ide: http://www.fozdefeszt.hu/

0 megjegyzés: