Jajjaj

Néha én is feladom.

Mostanában egyre gyakrabban... Sajni.

Jön a magányszörny, be akar furakodni mellém az ágyba, mindent megtesz, hogy lehűtse a lábam, néha már jéghideg. Pedig tudnivaló, hogy a boldog emberek sosem fáznak! Eleinte a zoknisfiókba bújtam előle, azt hittem, ott a puhaság meg a melegség, de aztán kiderült, hogy az ön-lélekmelegítés nem túl célravezető.
Ugyan a magányszörny oda nem jön utánam, viszont fogja magát és megáll a fiók előtt és magában beszél ("és kutyahúst zabál..."), fennhangon kezdi mondani, hogy:
- Trallala, itt vagyok. Hiába, úgyis tudja minden meleg lábú álmodozó, hogy itt vagyok és az pont elég. A jelenlétem is fagyaszt, semmit sem kell tennem.
Akkor persze előjövök, már csak dacból is, meg mert tudom, hogy tényleg elegendő a jelenléte is.

Folyton ez szól, mikor itt van:


A világ legelfuseráltabb 22-es csapdája, hogy a magányszörny ellen a leghatásosabb módszer, ha sosem vagy egyedül, viszont csak akkor tűnik el végképp, ha egyedül küzdesz meg vele.

Ezt persze, csak az érti, aki.


Érik már a tündértalálkozó!

4 megjegyzés:

bockope írta...

és mi lenne, ha megpuszilnád azt a magányszörnyet? vagy megölelnéd? megszelidítenéd és a barátoddá tennéd? akkor onnantól kezdve nem lenne hiteles a szörnysége... és huss... szeresd a szörnyet, és baráttá válik. szerintem.

Kék írta...

Képzeld ma személyesen ő puszilt meg engem!

Én nem tudom a módját, nem tudom hogyan kell megszelidíteni. Röstellem.

Gy írta...

Pedig a magány önmagában nem vad, csak sokan háborúzni akarnak vele. De én tudok pár nagyon jó módszert :D

Kék írta...

De nem értitek. Ez kifejezetten a gonosz fajta. Ez a magánySZÖRNY. Lehet hogy van magánytündér is, de ez nem az! :P

Jó módszerek?

Nosza :)