Vacsorázz velem! ;)

Ezzel doppingolom magam, a most következő emberi erőforrás menedzsment tanulásra, a holnapi fergeteges hangulatú zh előtt!




*magos barnakenyér
*pulykasonka
*majonéz
*zsíros trappista (sajt)
*jégsaláta
*nem a mi kertünkben, de hirtelen itt termett paradicsom





Jó nem? Gondoltam másnak is csorogjon a nyála, ha éhes vagyok én is mindig gasztro honlapokat böngészek.

Ami lesz még a holnapi zh-n kívül: jó sok franciabeadandó, amivel úgysem tudok gyakorolni, mert csak összecsapni lesz időm, aztán sok-sok cikkírás, számviteltanítás, pénzügy zh, amiből nem ártana egy négyest összeszednem, meg aztán vállalati pénzügyek zh a zseniális Kovács Norbi/Farkas Szilveszter kettőssel, ami azért lesz jó, mert közvetlenül fogorvos után megyek, beinjekciózva, szóval ha ügyes vagyok nem kerül sok nyál a zhpapírosra. De ez akár véleménynyilvánításnak és demonstrációnak is felfogható, szóval...


Aki tud nekem segíteni, az most szóljon, vagy ha van egy nagyon okos, titkos ikertestvérem, aki bemenne helyettem a fent említett helyek egyikére, az hívjon, iwiwen megtalálja a számom!

Köszi!



Amúgy legyetek jók, és olvassatok alternatívát!

Egyébiránt ne dobáljátok kis kaviccsal a repülőgépeket, és ne mossatok téglával hajat!




Pusza: Adriadalom

0 megjegyzés: