Szebb, jobb, újabb

Mint az látható, a blogom új template-tel frissült, így sokkal szebb és érdekesebb, szerintem legalábbis. Véleményeteket az új megjelenésről a jobb oldalt található kis szavazás segítségével fejezhetitek ki.

Ezen kívül pár tartalmi változtatást is eszközöltem, de ezek mértéke elhanyagolható. Felhívnám viszont a figyelmet a "Használati utasítás" rész aljára, miszerint nagyon szeretem a jó kommenteket és azokat, akik érdemi társalgásba kezdenek az itt felvetett témákról. Szóval továbbra is várom ide az aktív olvasókat!

Tisztelettel és Szeretettel:

Adrienn, a Kék

3 megjegyzés:

bukovics írta...

amúgy miért pont kék?

zitac írta...

nekem eléggé nehéz ehhez a kiber-világhoz felzárkózni; túl gyors, túl gyakran változó, ahhoz, hogy követni tudjam, felfogjam, megértsem, feldolgozzam... mindenesetre számomra az öröm, hogy rábukkantam a te blogodra és hogy a közös rezgések keltette örömben megfürödhetek néha...
tehát csak annyit, ha komment kell, én igyekszem :-P

Zita, az inkább Zöld, mint Kék :P

Kék írta...

részemről a szerencse ;)