Közönséges tolvaj az arrogáns értelmiségi blogger!

Nyilvános Canossa-járás
Csak hogy legyen végre egy fasza kis bejegyzés is ebben az uncsi blogban.

Történt nagyjából másfél éve, hogy kaptam egy könyvet egy fiútól. Nem adtam neki vissza. És soha nem válaszoltam neki, amikor írt. Nem akartam többet találkozni vele, és azt gondoltam, nem kényszeríthet azzal, hogy az első találkozáskor kezembe nyom egy könyvet, amit persze vissza kell majd adnom. Ez az én igaz történetem.

Ez meg itt az ő legutóbbi, dühös hangvételű levele:

(tárgy: ne válaszolj)
"Szia kék! (a nevem stílusosan kis betűvel írva, persze megértem, ezek után)

Mesélek egy vicceset, ami ráadásul igaz. Decemberben volt a névnapom és a barátnőm egy Kundera könyvvel lepett meg. Kitalálod melyikkel? Igen, a Halhatatlansággal. Úgyhogy szánalmas kis lúzer könyvlenyúlásod (uramatyám) ellenére azt mondom immár, olvasd el sokszor, jellemformáló ereje van. Még pár szó a blogodról: olvasom (igen, gondold azt, hogy elérted a célod... olvassák)... de ez a tanárnénis, kisujjat a pohártól eltartó-stílus valahogy nem nyerő... kivéve, ha birkákat akarsz etikára tanítani (ami lássuk be pont tőled marha vicces lenne). Eddig amúgy is csak a spanyolviaszt találtad fel ott, de valahol el kell kezdeni. Évek múlva kisülhet valami belőle, persze csak, ha most belátod, hogy jelenleg elég üresek a bejegyzések. Azért még kékülhet a szürkéd, ne add fel! :) További szép napot!"

Nos, kedves G!

:-))))))

Jaj, elnézést! Ha megadod a címed, küldök háromezer forintot, hogy rendben legyen az igazságérzeted!

Azóta elolvastam egyébként, tök jó könyv, köszi! Pedig amikor adtad én igazán szívből utáltam Kunderát.

És bocs a blogért! Tudod, már rég letettem róla, hogy felérjek a Te kifinomult stílusodhoz, és hogy magas szellemi színvonaladat valaha is elérjem! Egyébként nyilvánvalóan fejlett intelligenciáról árulkodik a nagyon korrekt és konstruktív, minden szempontból idevágó blogleszólásod is. Örülök, hogy Te már idáig jutottál a jellemformálásban, ez nekem is sok erőt ad a továbbiakban! Csak azt sajnálom, hogy másfél évet elpazaroltál az ezen való dühöngésen!

Egyébként utólag is boldog névnapot!

;P

1 megjegyzés:

petoczistvan írta...

lol

megy az oltás rendesen :D

remélem, nem húzom ki Nálad a gyufát :D