Huszonnyolc

"Adri, ha gyorsan összerakodok, meg felöltözök, meg minden, akkor játszunk? Olyan izéset, mint a Heidibe', hogy anyuka, apuka, meg a kislány."

Mínusz két fok van odakint, de gyönyörűen süt a nap, annyira, hogy alig látom a monitort. A karácsonyi vendégek elmentek, a fa alól lassan kihordjuk az ajándékot, és én nekiállhatok tanulni. Ez volt az évnek az első és egyetlen napja, amikor délelőtt 11-ig aludtam, de két nap után is képes vagyok rosszul lenni a pihenéstől. Látszik is rajam, kábé úgy nézek ki, mint Milla Jovovich Az ötödik elemben, (persze a rosszabb részekben) igen, a hajam is nagyjából olyan színű.

28.
29.
30.

Ennyit szánok még a magam testi-lelki összekaparására. Ha lesz elég energiám, végigolvasom az offline naplóm és megnézem mit csináltam, mit éreztem idén. Aztán levonom a következtetést, amit minden évben - idén sem tettem meg mindent. És akkor jön az a csodálatos érzés, hogy majd most mindent megtehetek, majd az új évben nem lesz nyugodt percem és teljes, tartalmas életet fogok élni. Pedig valahol ez is az volt. Semmit nem odáztam el, amin nevetni kellett, azon nevettem, amin bőgni, azon bőgtem rendesen. Lényegében ennyi, nem?

Most pedig megyek játszani, olyant, hogy.... :)

Ezenkívül sok boldogságot Susinak és Petinek, akik ma vannak együtt 6 éve és úgy döntöttek, hogy továbbra is együtt folytatják!

Csók

2 megjegyzés:

petoczistvan írta...

A Szaszéék ennél azért több mellett döntöttek :)

Gratulálok nekik én is!

-szami- írta...

Susinak és Petinek gartula!!!