Ébredjetek már fel

Boci, Papa!! Nem bírok tanulni, a világ legrosszabb könyvét tartom a kezemben, ez most már biztos.

De talán nem is ez a baj. Sőt biztos. A baj az, hogy muszáj kiürítenem az agyam. A múlt heti vizsgával és az előtte lévő napok sűrűségével megtelt. Annyira felhalmozódott benne minden, hogy a gondolatok moccanni sem bírnak, a rezgés megszűnt és már semmire nem vagyok jó.

Na végre, a megváltó mobilcsörgés! Boci, köszönöm, hogy felébredtél.

Gyerünk szedjük ki a felesleget az agyamból, szűnjön meg minden akadály és bénultság!

A dolgot nehezíti a zene is. Sajnos nem tudom ide kitenni (mert persze a legjobb mixeket sosem lehet rendesen tracklistelni). De hogy emlékezzek, vagy vissza tudjam hallgatni, amikor már elfelejtettem, mit éreztem amikor ezt a bejegyzést írtam ide írom, hogy a 2011 decemberi The Warehouse project promo mixben van Sasha-tól a 18. perc körül.

Rosszul vagyok. Ráz a hideg és kavarog a gyomrom, vagyis a beleim. (Érdeklik önt a belei?)

A fásultság minden idők legrosszabb és legrombolóbb érzése!

Kerülje, aki csak teheti!
De hogyan?

0 megjegyzés: