ájemávánderlásztking! :)

Újra itt!
Elköltöződtem Budapestre, erre a nyüzsgő, pörgő, forgó nemislétező világba, és hónapokba telt mire blogképes internetezésre futotta :)

De minden jó.

Sütök-főzök, iszom bort, meg söröket, filmklubra megyek indokolatlanul sok ismeretlen ember közé, leégetem a rántottát, meg a "féléventeegyszer" sülthúst :)
Albit váltok, fogom a fejem, interjúra megyek, nem megyek sehová, nem blogolok, buborékos játékkal játszom, hazalátogatok, krisnás fiúnak adom a kajajegyem, nem mondom meg hol van a rottenbiller utca, örülök hogy dzsonkjuszek itt forgat, etetem a macskát, nem almozok ki, hegedűszóra érkezem, piacon veszek néniktől petrezselymet, mézeskalácsot sütök, összeveszek, kibékülök, szerelmeskedek, nem nézek körül, dudál rám a troli, mérgelődök a négyesmetrón, jobb oldalra állok a mozgólépcsőn, tócsákba lépve indulok el, fölesek a színpadra....

Itt vagyok...

Maradok itten, neve is van, Budapest.

5 megjegyzés:

petoczistvan írta...

szerintem ez nagyon feelgood!

ja, nem is tudtam, hogy filmklubban nézed ezeket a jóféle filmeket. jól csinálod

Kék írta...

:))

A zöld henteseket el ne felejtsd!!

http://www.port.hu/zold_hentesek_de_gronne_slagtere/pls/fi/films.film_page?i_film_id=68098&i_city_id=3372&i_county_id=-1

bockope írta...

éppen rád akartam pirítani, hogy naés a Lehel piac? az smafu? meg sem említed a zsírban tocsogó lángost, a kérem vegyen még csipkebogyót, naspolyát, vegyen, vegyen, de aztán látom, hogy petrezselymes néni említve van, szóval ok.
Szelényi doktornőt hiányolom így már csak a felsorolásból, úgyis annyit hiányoztál az elmúlt félévben, h illene megemlíteni aki szabadságos ténfergéseid legalizálta.
okken dokken dokken okken itten ditten ditten itten tovább nem tudom :D

Kék írta...

:D :D :D
budzsilala nini

na jó akkor módosítom: Szelényi doktornőhöz járok vizsgálatokra :))
És lángost is eszem, főleg olajos izében tocsogósat :)

Meg okkendokken és fejtípuskorrepetálásra járok Bocihoz :D

bockope írta...

tudok egy undit: a Laci szerint kellene egy tehenet falaznunk a konyhába, és ha kinyitjuk az ajtót, azonnal a tőgye lenne ott. erre mondtam azt hiszem utoljára, hogy kérlek, hogy ezt módosítsd. aztán rájöttem, h ezt nem lehet úgy módosítani, hogy örüljek egy befalazott tehénnek, még akkor sem, ha külön szobája lenne :D
másik módosítandó tegnapról: végig kellett hallgatnom, hogy milyen lenne bemenni a Louis Vuittonba, venni egy táskát, majd az eladónő kezébe adni sok kitűzőt, és megkérni, hogy ő tegye már rá, vaaagy a szeme előtt mi lyuggatnánk széjjel. borzalom. borzalom. látszik, hogy a férfiak nem nők.
na ezek jutottak eszembe ide nem illő megjegyzésként