Részlet Jézuska leveléből:

"Kedves Gyermekeim, Testvéreim!

Idén nagy örömmel fogadtam a sok-sok üdvözlőlapot, és köszönöm mindenkinek, aki a blogjában és a facebookon is megemlékezett a születésnapomról! Nagyon szeretlek titeket! ;)
Sajnos a Game of life gyár csak két nap szabadságot adott és képzeljétek a 24.-ét még le is kellett dolgozni a múlt héten, szóval gondolhatjátok mennyire jól esik nekem, hogy ti legalább gondoltok rám...

Meg tegnap a szülinapi bulimon, ami csak egy órás volt, szóval nem hosszú meg minden, ásítoztak az emberek, meg azt számolgatták a tiszteletemre tartott misén, hogy mennyi lesz jövőre a prémium, és hogy felfutott a szem a harisnyájukon és mit szól majd ehhez Mari a másik padban, meg minden. Ez azért kicsit elszomorított, de örülök persze, hogy ők egyáltalán eljöttek, talán egy kicsit miattam is voltak ott...

Sok-sok csodaszép ajándékot kaptam Tőletek! Köszönöm, hogy kedvesek vagytok egymással, akkor is ha veletek nem mindig kedvesek, köszönöm, hogy szerettek engem és egymást is, meg minden!
Köszönöm, hogy próbáltok elfogadóak lenni és megbocsátani egymásnak és magatoknak a hibáitokért - bár nem is értem ezt a cécót, én például kifejezetten jókat mosolygok a soron a kis egyedi dolgaitokon, nem kellene állandó szégyenben élnetek szerintem, meg minden.
Én, köszönöm jól vagyok, de azért jó lenne többet találkozni veletek, meg remélem ezután is sokat gondoltok rám!
Ölelés!

Szeretettel gondol rátok:
Jézuska."

:)

0 megjegyzés: