Kattanás

"Elrontjuk egymásban a szerelmet fiatalon, mint valami rosszul
járó órát. Mindig pontosabbat akarunk, de inkább mindig a másik akarja,
mikor mi örülünk a hibájának, és megáll az idő belül, a többi meg
elkúszik felettünk."


Na igen, amikor erről volt szó nem tudtam ezzel mit kezdeni, dühös voltam, meg fáradt hozzá, és túl gyerek módra szerelmes meg boldog, hogy ne vegyem magamra. Tudod, ez az érzés:



Aztán azért ijedtem meg, mert az a régen belém ivódott félelem előtört és akkor meg azt vettem észre, hogy tényleg bennem is porrá van zúzva valami, attól még hogy próbálok nem tudomást venni róla még így van.
Bizalmatlan, bizonytalan vagyok, és hajlamos arra, hogy magam alatt vágjam a fát.
De miért?
Honnan jön ez?

Ha az elmúlt, elnyűtt szerelmek árnya így rám tud rakódni, akkor a fényük miért nem marad bennem? Az hová lesz, és miért nem ilyen erős?

Vissza lehet térni az eredeti állapothoz?

2 megjegyzés:

bockope írta...

szerintem nem lehet, de ha lehetne akkor semmi értelme nem lenne például annak a fájdalomnak, ami egy szerelem végén emészt... így meg... ezektől a dolgoktól leszel az aki vagy és érettebben értékesebben vágsz bele a dolgokba. Persze már tudod, hogy mik lehetnek, miket mondhat, mivel bánthatnak, sőt szorítod is kicsit, de próbálod is elhinni hogy most majd másként lesz.
és mivel már bántottak, ezért nem tudsz olyan gyermeki tisztasággal és jóhiszeműséggel felé fordulni, hanem mindig ott a gyanakvás, hogy melyik simogatása alakul majd ütéssé a végén...
igen ez elég szomorú.
de..
szerintem ha képes vagy úgy egy újba belemenni, hogy tudatosítod, hogy ő egy teljesen másik ember, és noha tudod, hogy mi lehet, mégis odatartod a szívedet neki, mert szereted annyira, hogy elhiszed, hogy nem szúrja át egy késsel, akkor nem is fogja. ha jól választasz hozzá férfit:D
dehát te a legeslegjobbat választottad mind közül :D

Kék írta...

Nem választottam, eleve rendelés, "a sors bocsánata"...

:)