lazy sunday

Itthon vagyok, végre itthon, most egy darabig soha többé nem kell dolgoznom. Telnek múlnak a percek, a napok, nem mondom, hogy semmin nem aggódom, de úgy összességében megnyugodtam. Van már babaágy, pelenkázó, ma megyünk ágynemű beszerző körútra Gusztival.
Szombaton sajnos temetésen voltam, elég messze, Szentgotthárd mellett, két óra vonatozás, aztán két és fél óra autóút csak oda, szertartás, beszélgetés a rokonokkal aztán vissza Bécsbe, háztól házig öt és fél óra. A lábaim valószínűtlenre dagadtak, az utolsó pár méteren már majdnem sírtam, úgy fájt, de aztán összeszedtem magam.
Így maradt a tegnap, hogy Papával tartsunk egy kis hétvégét. Megígértem magamnak, hogy én az égvilágon semmit sem vagyok hajlandó csinálni, amit nagyjából be is tartottam, bár egy kis ruhaszelektálás és főzés még így is belecsúszott, de a nyughatatlan lelkemnek ennyire szüksége is volt.
Ez a hetedik hónap, állítólag ilyenkor jön a "fészekrakási láz", amit én rendesen meg is érzek, állandóan csak azon agyalok, hogy mit hogyan rendezzek el még a baba érkezése előtt, kipakolok, bepakolok, csinosítgatom az otthont. Kisöpröm az életemből az évek alatt felhalmozott rendetlenségeket és mindent szépen elrendezek, hogy legyen majd mit szétzilálni a kis Medivel :)
Vettem például egy szuper tárolót az ékszereimnek, az ikeában árulják Godmorgon néven és nem tudom eredetileg milyen funkciót lát el, de én remekül belerendezgettem a bizsut:

http://www.ikea.com/hu/hu/catalog/products/40164947/

0 megjegyzés: