Multinélküliség

Ezt a számot az ágy-asztal-tv-n találtam, nagyon tetszik:


Kedd óta munkanélküli vagyok, hétfő este még azt hittem, nem fog menni, és bevallom eléggé féltem a gondolattól, hogy az életem keretei, amik három évig szüntelenül a minden hétköznap korán kelés és 8 órát dolgozás voltak, most teljesen megszűnnek. De aztán jött az első fél 11-ig alvás és rájöttem, hogy nagyon is megy nekem a semmit tevés! Rendbe raktam a ruháimat, főztem, rubintrékáztam, és dacára, hogy államvizsgára készülök, azért nagyon kellemesen telik a multinélküliség...

Ma délelőtt napozni voltam, nagyon feelinges volt, csak nyuggerok voltak rajtam kívül, hiszen csütörtök délelőtt van :)

Nincs is jobb mint elnyúlni a réten egy jó könyv társaságában:














:))))) Azért félig így is élvezhető volt a délelőtt.

Most is csak tíz percem van, megiszom a hideg kávém, és próbálom összeszedni a gondolataimat. 33 fok van idebenn, a falak bizony melegek. Két ablakom van, kereszthuzatot csinálunk, de hol az egyik, hol a másik szomszédom üvöltözik a gyerekével meg az anyjával. Ilyen ez a ház, sok a szerencsétlen sorsú ember, meg a hangos. Cerka anyuka tegnap felajánlotta, hogy tegeződjünk, ami meglepő volt elsőre, egy éve itt lakunk és eddig nem jutott eszébe, de aztán megkérdezte, hogy tudnék-e kölcsönadni egy ezrest pár hétre, így megmagyarázható a hirtelen barátkozás. Nem tudnék.

Munkanélküli vagyok.

0 megjegyzés: