I go through all this

Before you wake up


Bevallom, elég nehéz így dolgozni, minden nap, hétvégénk nincs. Vasárnap délután van, az esőtől a falra mászok. Ki akartam ma menni bringázni Bécsbe, de itt állandóan esik, vagyis minden délután. Bezártság, nagyon rossz érzés. Most már egyfolytában bűntudatom van a mozgáshiány miatt, meg hogy annyi itt a finomság, hogy folyton enni kell. Tudom, emiatt nem fog senki sajnálni :)
A munka monotonitása viszont megengedi, hogy az ember szüntelenül gondolkozzon, tervezgessen napközben. Ugyanazt a mozdulatot számtalanszor megismételni - az egyhangúsága megnyugtat. Közben általában arra gondolok, hogy mi lesz. Mit fogunk csinálni. Hogyan lehetne jobb. Mit kellene tennem még, szolfézsre járni, rajzolni, bringbézni... Tegnapelőtt rajzoltam, ez sikerült, a német is egyre jobban. Szerencsére itt is van a fürdőben villanykapcsolásra működésbe lépő rádió, így sokat hallgatom a német reklámokat mindenféle akciós termékről. Most már nem egybefolyó zsongást hallok néhány német szóval, hanem a szavak elkülönülnek egymástól, és bár a legtöbbet nem értem, de már tudom hol végződik az egyik szó és hol kezdődik a következő. Ezt haladásnak veszem.
Plusz megkóstoltam a garnélát, amit az eddig már megint nem teljesített újévi fogadalmaim egyikének tekintek, hiszen úgy szólt a fogadalom, hogy belevetem magam a kulináris élvezetekbe, leginkább gondolva itt a borok és ínyenc falatok kóstolására, a nagyi féle főzés kiterjesztésére különlegesebb ételekre, és a herkentyűk evésére, amit eddig sosem mertem megenni. Tessék, itt eszem épp Szilárd államvizsga ünnepélyén, Papa érdeklődve figyeli a reakciómat:




Egyébként ízletesnek találtam és biztos legközelebb kérek valami olyat, amiben nem csak egy darab van ebből a kis falatból. Szóval kuli és herkentyűk egy rövid időre pipálva :)


Boci meglátogatott minket, és míg mi huzatoltunk óraszám, addig ő kirándulgatott olyan Bocisan. Megnézte a Hundertwasseres budzsikat, amihez az élménybeszámolója alapján nekem is megjött a kedvem, úgyhogy ez van most a tervek között, már ha elállna végre az eső. 
Peti amúgy is azt tanácsolta, hogy készítsek egy tervet a kinti szabadidős tevékenységekről, különben megint nem fogok megnézni semmit és eddig igaza is lett félig. Mert bevallom azt is, hogy én Pestre lakni is úgy mentem, hogy minden héten kiállításra meg színházba fogok járni, aztán nem mentem sehova csak a Bocihoz, a Dessewffybe meg a Batyira és néha sörözni. Szóval ezt a baklövést nem engedhetem meg magamnak még egyszer, ezért a tervek:
1. Hundertwasser
2. Tiergarten
3. Belvárosozás
4. Gospeles templom


Nyilván lesz még, de most ezek a legfontosabbak. Az eső es tovább, megyek a többiekhez. Ja meg még két kép rólunk:







Ez meg már olyan régen, hogy most már itt a helye:



0 megjegyzés: