Der Stadtplan

Utálok felkelni, ha csak lehet, nem is teszem - egyszerűbb ha le sem fekszik az ember, vagy valami ilyesmi. De azért bele-beleesem mégis a délutáni alvás hibájába. Nemrég keltünk, az agyam még tompa. Mosni kellene. Délután kettőkor végeztünk ma, de annyira hullafáradtak vagyunk már, hogy lehetett volna akár éjjel kettő is. Feltorlódott fáradtság.
Csak kiültünk a napra meginni a két búzasört, amit találtunk. Ilyen kedves vendégek vannak itt, akik sört és bort, meg kalácsot hagynak a szobában köszönetül. És olyan kedvesek, hogy napközben észreveszik, hogy kettes csoportokban dolgozunk, ezért két sört hagynak hátra maguk után.
Szóval rögvest megittuk a két sört, amitől picit be is rúgtam és azonnal átéreztem, mit jelent melósnak lenni. Most már azt mondom, minden melósnak alanyi jogon járjon a sör meg a fröccs a munka mellé!

Végül a korábbi tervek közül még csak egyet valósítottam meg, a belváros nézést, voltunk viszont a Rathausplatzon, ami csodálatosan pezsgő esténként és ettől újra élmény volt ebben a városban lakni. Szilárd szerint a műsor minden nap van, egy óriási kivetítőn adnak különféle műsorokat - vasárnap klasszikus zenei koncert felvétel ment - miközben körös körül a platzon a világ minden tájáról származó ételeket kínálnak közepesen drágán. Egyelőre maradtam a kolbásznál kaisersemmel kíséretében, mert nekem az itteni kolbászféleségek fogyasztása elég nagy kattanás, de van sok herkentyűs rész meg húsos, majd gyűjtök erre és visszatérek. A kaiserschmarrn engem nem győzött meg, én azt szoktam meg és szerettem meg, amit mama és anyu készítettek gyerekkoromban. De összességében ez a hely tíz per tízes.





Tegnap meg csak úgy sétáltunk egyet Papival a Mariahilferen, elmentünk egészen a Museumsquartierig, ahová szintén vissza kell majd menni, ha nem lesz este tíz óra már megint :) Nagyon szimpatikus, hogy a suhancok a múzeumok között fröccsöznek meg deszkáznak, csillagos ötös a városnak, hogy ezt megengedi.
Ez a hely a kedvencem most, meg ami azt illeti például ez a metrómegálló is:


És a sörön kívül még egy nagyon vicceset találtunk ma, ezt:


Der Gratis-Stadtplan für Gays! Csodás!! :D

0 megjegyzés: