Esőnapi összefoglaló


A szokásos esőnapi felvidító budzsila :)

Reggel óta esik, folyamatosan, hosszú cseppekben. Tanuló szabin vagyok, de semmi nem fér a fejembe. A szürkeség mindentől elveszi a kedvem, még pisilni sem akarok kimenni, mert túl uncsi.

Találtam egy oldalt:
http://inezandvinoodh.com

Inez van Lamsweerde és Vinoodh Matadin több mint húsz éve fotóznak a legnagyobb magazinoknak, és én még csak nem is hallottam eddig róluk.
Ezt a csodálatos videót is ők hozták össze:
http://vimeo.com/38503816

Emlékeztető: róluk többet kell megtudnom!

Amúgy voltunk sok helyen bicajjal, pl a városligeti Kertem nevű helyen, ami egy klassz kis kerthelyiség bringásoknak és úgy amúgy mindenkinek. A tér két részre van osztva, az egyik oldalon dohányzó anyukák és kikapcsolódni vágyó szülők rengeteg rohangáló csemetével körülvéve, a másik oldalon meg a gyerektelenek. Kellemes zene szól, amit ha nem a gyerekes oldalra ülsz, hallhatsz is :)

Ilyen hely a Kertem:







Ezeken kívül nincs semmi, vagyis nem túl sok. Szombaton vizsgázom termék- és árpolitikából, amihez perpill semmi kedvem, és úgy érzem soha nem is lesz... De a vizsgaidőszak már csak ilyen - mindig minden jobban érdekel annál, mint amit tanulnod kellene és a vizsga napján azt gondolod, bárcsak egy nappal többet tanulhattam volna. Ha szombaton ezt mondom, akkor a mai napra fogok gondolni.

És van még valami, de arról még nem beszélhetek.
Nem várok babát. :) Másról van szó.

0 megjegyzés: