Munkát, kenyeret!!

Munkaerőpiac - Adrienn: 1 - 0

Egy költői kérdés: Vajon miért csak úgy lehet rendes munkához jutni ebben a @&xsk#Đ@ országban, hogy az embernek legalább három, de inkább négy felsővezető ismerőse van valami fullos cégnél?
Tudom, nem szabadna egy hét után elkeserednem, sokan fél évig tengődnek pályakezdő munkanélküliként álláskeresőként, de annyira bosszantó a dolog.

Itt vagyok például én, egy sor szuper iskolában tanultam, egyfolytában képzem magam, mondhatni nem tudok leállni, de persze gyakorlatom egy szem sincs, sőt, gyakorlati oktatás hiányában még csak gyakorlatiasságom sem nagyon lehet. Ennél fogva pedig esélyem sincs. Köszi Felsőoktatás, Magyarország!

Ördögi kör.

Fenét! Jó nagy szemétség, mert közben ott van a sok "bezzeg" ember, csodálatos amerikai álmok, hogy a rossz tanulóból lett a főkönyvelő, én meg már kurva okos leszek, lassan több milliót ér az agyam, és semmi. Szaktudás nem kell senkinek, csak gyors betaníthatóság és szolgalelkűség. Egyébként meg kapcsolatok kérdése az egész.

Persze nem akarom a szokásos magyar mentalitást felvenni, miszerint "mindenki hülye, és mindenről más tehet"...

Egyszóval próbálkozom, nem teljesen akadálymentesen.

Egy dolog segít át a macerán:
A "Nutellás Peccsdzsem soundtrack" :D Köszi Martin! :)


És bocs, hogy folyton Tőled lopom a zenét, de hát jók.

Ti meg katt ide, hogy a Nutellás Peccsdzsem oldalon még több klassz zenét találjatok!


Szeretettel:

Adriadalom

4 megjegyzés:

Tímea írta...

maximális együttérzés. sorstársság.

Kék írta...

Neked több sikert! :)

Nálam...

még mindig semmi
még mindig semmi
még mindig semmi
még mindig semmi
még mindig semmi
még mindig semmi
még mindig semmi
még mindig semmi
még mindig semmi
még mindig semmi
még mindig semmi
még mindig semmi

??? o.O

Tímea írta...

állítólag úgy van ez, hogy minden 20. helyről válaszolnak csak, h nem kellesz, minden 40.ről, hogy menj be meghallgatásra, minden 80. hív vissza a meghallgatás után, hogy kösz, de mégsem, és minden 160. vesz fel. addig még pár cv-t el kell küldenem... :S ja és állítólag az önérzet és a magabiztosság fokozatos csökkenésével az ember kezdi elveszíteni a gerincét,tartását, hitét önmagában, és elkezd majd mindenféle emberektől segítséget kérni. ezt is hallottam. de addig előre! egyedül is sikerülni fog! azért mert jók vagyunk! mert mi kellünk! juhú!
amúgy nálam sincs jel egyelőre. de ráérek....
ha újabb jótanácsokat, vagy bármit hallok, azonnal osztom a tapasztalatot:D

Kék írta...

most mondjam, hogy én már itt tartok?? :D na jó, még nem kérdeztem senkit, csak elkezdtem jó hangosan sajnálkozni, hátha valaki pont tud vmi jót! :))

na de.. 160?