Hátébé

Az ember, ha rászorul, hihetetlen képességeket varázsol ki a tudatalattijából. Én például rájöttem, hogy tudok kovi ubit gyártani, képes vagyok főzni, még olyanokat is, amikről azt gondoltam, csak az anyukám 20 éves tapasztalatával lehet. Tényleg úgy van, mint ahogy L'ecsó mondta, "Főzni mindenki tud", a végeredmény azon múlik, hogy milyen ízeket szoktunk meg gyerekkorunktól, na és attól, hogy keletkezik-e pár kisebb konyhai tűz, mialatt főzünk. :)

Viszont örömmel jelentem, már csak két hétig vagyok HTB*, mert számomra hosszas procedúra után sikerült olyan munkát találni, amit lehet fősuli mellett csinálni, amit jól megfizetnek és ahonnan remélhetőleg nem fogok sírógörcsökkel hazajönni minden második nap! :)

Szóval a világ kerek, újra csiripelnek a fák és sütnek a madarak! ;)

Puszi




*háztartásbeli

0 megjegyzés: