Gyurcsány és 2009

Tudom, hogy most az újévi fogadalmaimat és amolyan bridzsitdzsonszos csakazér'is lefogyok megmondásokat kellene blogolnom, de ettől egyelőre - magvasabb gondolatok megszületéséig - eltekintek.

Helyette olvassátok el ezt a tavalyi cikket, aminek egyáltalán semmi köze nincs az új évhez, sem Kiszel Tündéhez, és Gyurcsány Ferenchez sincs (a cím kamu volt, de végülis továbbolvastál, nem?), és amit nem én írtam (hanem valaki más, mégis mit gondoltál!?), de valamelyest kapcsolódik hozzám, és a néhány bejegyzéssel ezelőtti picsogásaimhoz - nevezetesen a főiskoláról egyetemről szólóhoz. Találó, vicces, kellően ízléstelen :) .

"Ez csak úgy sikerülhetett Önöknek, hogy képesek voltak letenni egy középszintű érettségit, amitől persze írni-olvasni még nem tudnak, viszont mégiscsak, még így is, nemzedékük legtehetségesebbjei közé tartoznak. Külön köszöntöm Nagy Zoltán kollégát, aki a jelentkezéskor romának, diszlexiásnak és terhesnek vallotta magát a pluszpontokért."

Íme:
http://reakcio.blog.hu/2008/09/08/tanevnyito_beszed

2 megjegyzés:

K. írta...

Jobb oldalt, a magamról alatt felismertem: ez Örkény:) átalakítva 21.századira. Tetszik.
Úgy látom szereted az irodalmat:)
Egy jó oldal: www.spanyolnatha.hu
én szeretem:D

Kék írta...

Köszi!
Mert állandóan keresek ilyen és ehhez hasonló oldalakat! :)